ZAMÓWIENIA PULICZNE


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia na "Dostawę oleju opałowego dla Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie"

15‑12‑2011 21:53:29
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o zamówieniu na "Dostawę oleju opałowego dla Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie"

15‑12‑2011 21:36:54
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja dotycząca przetargu nieograniczonego na "Świadczenie usług prowadzenia kuchni i dystrybucji posiłków w Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie"

13‑12‑2011 14:58:27

Dom Pomocy Społecznej w Skrzynnie informuje, iż treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na "Świadczenie usług prowadzenia kuchni i dystrybucji posiłków w Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie" nie uległa zmianie w stosunku do SIWZ opublikowanej w dniu 14.11.2011 roku.
Zmiana daty umieszczonej na stronie BIP Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nastąpiła po uzupełnieniu przez administratora daty zakończenia emisji ww. specyfikacji oraz załączonych do niej wyjaśnień. Powyższe zmiany dat nie wpływają na termin składania ofert w ww. postępowaniu.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Wyjaśnienia do SIWZ w przetargu nieograniczonym na świadczenie usług prowadzenia kuchni i dystrybucji posiłków w Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie

11‑12‑2011 20:57:47
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia na świadczenie usług prowadzenia kuchni i dystrybucji posiłków w Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie

11‑12‑2011 20:56:50

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

na świadczenie usług prowadzenia kuchni i dystrybucji posiłków

w Domu Pomocy Społecznej

w Skrzynnie

Treść SIWZ w załączniku:

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o zamówieniu na "Świadczenie usług prowadzenia kuchni i dystrybucji posiłków w Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie"

08‑11‑2011 18:12:46
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o zamówieniu - wymiana dachu DPS

28‑09‑2011 14:46:56

Skrzynno: Wykonanie remontu dachu i orynnowania na budynku Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie
Numer ogłoszenia: 310522 - 2011; data zamieszczenia: 28.09.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Skrzynnie , Skrzynno 13, 98-311 Skrzynno, woj. łódzkie, tel. (043) 841 50 60, faks (043) 841 50 60 wew. 14.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip-dps.powiat.wielun.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Dom Pomocy Społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu dachu i orynnowania na budynku Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis techniczny, stanowiąca Załącznik do SIWZ. Roboty będą polegały na : - rozbiórce orynnowania: rury spustowe i rynny, - rozebraniu obróbek blacharskich, - rozebraniu pokrycia dachu z blachy, - rozebraniu podbitki z desek, - wywozie i utylizacji materiałów z rozbiórki, - wymianie kratek wentylacyjnych, - montażu pokrycia z blachy dachówkowej na łatach, - montażu barier śniegowych, - montażu obróbek blacharskich, - montażu rynien z PCV, - montażu rur spustowych z PCV, - montażu podbitki z paneli PCV..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7, 45.26.12.10-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonali należycie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegające na wykonaniu pokryć dachowych i orynnowania o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł brutto w ramach jednej umowy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:

nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip-dps.powiat.wielun.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Skrzynnie Skrzynno 13, 98-311 Ostrówek, woj. łódzkie pokój nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2011 godzina 09:30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Skrzynnie Skrzynno 13, 98-311 Ostrówek, woj. łódzkie pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

w załączeniu SIWZ:

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 17 Numer strony: 1  2  
Informacja wytworzona przez:
Angelika Szydło , w dniu:  28‑01‑2010 19:39:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Arkadiusz Bąk
email: sekretariat@dpsskrzynno.pl tel.:43 841 50 60 fax: 43 841 50 60
, w dniu:  28‑01‑2010 19:39:00
Data ostatniej aktualizacji:
27‑03‑2024 13:14:52
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie